CONDIȚII DE AFACERI

Slippsy s.r.o. cu sediul în Praga.
Numărul de identificare: 04096533
Compania este înregistrată în Registrul comercial din Praga, Secțiunea C, Insert 192700, pentru vânzarea mărfurilor printr-un magazin online situat pe adresa de internetwww.slippsy.ro.
 

1. DISPOZIȚII GENERALE

Prin confirmarea unei comenzi obligatorii, cumpărătorul confirmă că acceptă termenii și condițiile pentru livrarea bunurilor declarate de vânzător. Relațiile dintre cumpărător și vânzător sunt reglementate de acești termeni și condiții, care sunt de asemenea obligatorii pentru ambele părți. Vânzătorul poate modifica sau completiza textul Termenilor și condițiilor. 

2. COMANDAEA DE BUNURI

Vânzătorul se angajează să livreze bunuri clienților săi numai în perfectă stare și în conformitate cu specificațiile sau caracteristicile obișnuite pentru tipul dat de mărfuri care respectă standardele, reglementările și normele aplicabile în Uniunea Europeană. Condiția pentru îndeplinirea valabilității comenzii noastre electronice este de a completa toate datele și informațiile necesare înscrise în formularul de comandă. Comanda este, de asemenea, un  contract de cumpărare pro forma, unde contractul de cumpărare se încheie prin livrarea de bunuri. Confirmarea formală a comenzii de către vânzător este necesară pentru încheierea contractului de cumpărare.

Voucherul de reducere trebuie aplicat la plasarea unei comenzi în căsuța specificată pentru acesta înainte de a trimite comanda. Nu vor fi acceptate cereri după plasarea comenzii pentru o reducere.

3. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE PĂRȚILOR CONTRACTANTE

Ca părțile contractuante se consideră cumpărătorul și vânzătorul.

Cumpărătorul  are obligația: 

  •  să-și preia marfa comandată,
  • să plătească valoarea stabilită pentru produsele către vânzător,
  • Să controlează nedeteriorarea ambalajului  și a produselor propriu-zise la preluarea lor.

Vânzătorul are obligația:

  • De a livra bunurile către client în calitatea și cantitatea cerută, și la prețul stabilit,
  • Împreună cu mărfurile sau  mai tărziu  să trimită clientului toate documentele cu privrie la mărfurile de ex. Factura pentru produse, foaia de reclamații,  modul de folosire în forma codificata  a limbii slovace. române

4. CONFIRMAREA SAU ANULAREA COMENZII

Comanda va fi confirmată în termen de 24 de ore de la primirea acesteia (veți fi informat despre confirmare prin e-mail, precum și despre expedierea mărfurilor comandate de dvs.). În caz de nelămuriri, vă vom contacta.

Puteți anula fiecare comandă în termen de 24 de ore prin telefon sau e-mail, fără a oferi motive. Trebuie doar să dai numele, e-mailul și descrierea bunurilor comandate.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a impune cumpărătorului o sancțiune contractuală de 70 lei  dacă a plasat o comandă și nu a ridicat mărfurile de la transportator și au fost returnate înapoi Vânzătorului, deoarece a încălcat prevederile punctului 2. sancțiune pentru neîndeplinirea contractului de cumpărare.

5. ÎNMÂNARE 

Coletele încercăm să expediem  cât mai repede posibil, dacă mărfurile sunt în stoc imediat a doua zi. Dacă aveți nevoie să vă livrăm coletul de urgență, vă rugăm să menționați acest fapt în notă, vom face tot posibilul pentru a vă satisface.

Expeierea  cître D-voastră este posibil prin următoarele posibilități:

  • Societatea de curierat

Asigură livrarea expedierii în 2-3 zile lucrătoare de la expediere direct pe adresa indicată de livrare în mâinile dvs. Pentru serviciile de curierat din România, percepem o taxă de 200 lei pentru cumpărături sub 19 lei, iar pentru cumpărături mai mari de 200 lei, transportul prin curier este gratuit în magazinul nostru on-line. 

  • Preluarea coletului personal din punctul de coletărie ales 

Taxa pentru livrarea unei expedieri către un punct de coletărie  selectat prin Coletăria.ro, care durează în mod normal în 2-3 zile, este taxată cu 200 lei pentru achiziții mai mici de 12 lei;  la achiziții mai mari de 200 Lei este înmânarea coletului la punctul de coletărie selectat  prin Coletăria.ro sunt furnizate gratuit.

Timpurile de livrare specificate  mai sus, după expediție de la Vânzător, sunt presupuse,  nu sunt garantate termene de livrare după expedierea de la Vânzător. Vânzătorul nu garantează nicio dată de livrare, deoarece coletele sunt livrate de companiile de transport specificate mai sus.

Dacă lipsește ceva în colet, solicitați expedierea imediată a pachetului - dacă greutatea nu se potrivește cu greutatea indicată în documentul poștal, expedierea a fost furată și trebuie făcută o reclamație. În acest caz, nu ne asumăm nici o răspundere și nici o reclamație.

6. PLATA PENTRU MĂRFURILE

Pentru produsele în magazinul on-line se poate plăti prin următoarele modalități:

 - Pata prin ramburs (pentru coletul veți plăti la preluarea mărfurilor) 

- Transferul bancar 

Plata prin Paypal

- Cu cardul

Datele de intrare sensibile pe care le introduceți în sistemul bancar pe Internet sunt protejate de gateway-uri de plată bancare și nu ajung la terții.

Prin încheierea contractului de cumpărare, cumpărătorul acordă vânzătorului consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal până la declarația scrisă de dezacord cu această prelucrare.

Informațiile personale furnizate de cumpărător în momentul comenzii sunt destinate exclusiv utilizării noastre și nu vor fi furnizate altor subiecte, cu excepția procesatorilor de plăți.

7. Protecția datelor cu caracter personal 

Prin plasarea unei comenzi, cumpărătorul este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal pe care le-a furnizat vânzătorului (în calitate de operator de date cu caracter personal) în timpul plasării comenzii. Cumpărătorul are dreptul de a-și retrage consimțământul în orice moment în viitor.

8. GARANȚIA DE RETURNAREA BANILOR 

8.1 Reclamția și schimbul de produse 

Cumpărătorul are în conformitate cu § 53 alin. 7 din Codul civil dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare în termen de 90 de zile de la primirea mărfii. În acest caz, mărfurile trebuie returnate neutilizate și în ambalajul original. Dacă bunurile sunt returnate folosite sau deteriorate într-un fel, se pierde automat dreptul de retragere din contractul de cumpărare în termen de 90 de zile (adică returnarea banilor).

Rambursările pentru mărfurile returnate în termen de 90 de zile sunt posibile numai prin transfer bancar. Prin lege, cumpărătorul are dreptul de a reclama bunurile timp de 2 ani pentru mărfuri defecte (NU sunt defecte cauzate de utilizarea produselor sau uzură normală) - dacă aveți această problemă, vă rugăm să urmați procedura de  reclamație sau procesul de reclamație.

8.2 Procedura de reclamație

1.Reclamările trebuie făcute fără întârzieri nejustificate imediat ce este descoperit defectul. Orice utilizare continuă a mărfurilor poate determina aprofundarea defectului și deteriorarea ulterioară a mărfurilor, ceea ce poate fi motivul respingerii a reclamației. 

2. Perioada de garanție pentru mărfuri este de 24 de luni și începe în ziua primirii mărfii.

 3. Perioada de garanție nu poate fi confundată cu durata de utilizare a mărfurilor, adică. perioada în care mărfurile pot rezista datorită proprietăților, scopului prevăzut și variației intensității utilizării lor atunci când sunt utilizate și tratate corespunzător, inclusiv întreținerea.

4. Dacă Cumpărătorul află că mărfurile nu sunt în conformitate cu mărfurile comandate după preluarea mărfurilor sau dacă bunurile prezintă un defect, acesta trebuie să informeze imediat vânzătorul prin e-mail sau telefon în cel mult 5 zile de la preluarea mărfii.

5.Dacă există un defect în mărfurile cumpărate, clientul are dreptul să depună reclamația la acest defect.

6.Un defect este o modificare a caracteristicilor mărfurilor cauzată de utilizarea de materiale necorespunzătoare sau de calitate slabă, nerespectarea tehnologiei de fabricație sau proiectarea necorespunzătoare.

7. Un defect  nu poate fi considerată o schimbare (proprietăților) a mărfurilor care a apărut în perioada de garanție ca urmare a uzurii, a utilizării necorespunzătoare, a întreținerii inadecvate sau necorespunzătoare, din cauza modificărilor naturale ale materialelor din care sunt fabricate mărfurile, ca urmare a persoană sau altă intervenție necorespunzătoare.

8.O reclamație se consideră aplicată în mod corespunzător dacă mărfurile revendicate sunt complete, iar reclamația nu este împiedicată de principiile generale de igienă. Clientul este obligat să prezinte bunurile revendicate curățate, fără toate impuritățile și inofensive pentru igienă. Compania Slippsy s.r.o. operatorul magazinului on-line www.slippsy.com are dreptul să refuze să accepte pentru plângere mărfuri care nu respectă principiile de igienă generală menționate mai sus (Decretul 91/1984 Coll. privind măsurile împotriva bolilor transmisibile).

 9. Reclamațiile, inclusiv înlăturarea defectelor, vor fi soluționate fără întârzieri nejustificate, în termen de cel mult 30 de zile de la data solicitării. În cazuri justificate, angajatul autorizat poate conveni o perioadă mai lungă cu clientul.

10. Clientul depune reclamația trimitând mărfurile împreună cu scrisoarea de recamație completată și o copie a dovezii de cumpărare (factură) la adresa: Slippsy s.r.o, Slovenská 14 / E, 04001, Košice.

8.3 Schimb de produse

Dacă este necesar, vom înlocui mărfurile neutilizate și nedeteriorate cu un alt  tip. Marfa poate fi trimisă prin pachetul înregistrat (nu cup lata la livrare) la adresa noastră. Costurile de înlocuire sunt suportate de cumpărător. Schimbul poate fi făcut personal și în Kosice, dar numai după un acord de telefon sau e-mail anterior.

Pentru schimb de produse atașați la comanda și acest formular.

8.4 Neconveniență între  contractul de cumpărare  și a comenzii 

Dacă bunurile nu sunt în conformitate cu comanda (contractul de cumpărare) la primirea de către cumpărător, cumpărătorul are dreptul să necesită comanda în forma în care a fost comandată gratuit. În special, acesta are dreptul să solicite:

- Schimb de produse sau  repararație 

- O reducere adecvată din prețul produsului 

- Retragere din contract de cumpărare 

9. PROPRIETATEA  INTELECTUALĂ

 

În conformitate cu legislația care se ocupă cu drepturile de autor și drepturile industriale, în general obligatorii, acest site și toate materialele, mărci comerciale, desene, modele, logo-uri, grafică etc. Listate pe acest site, proprietatea exclusivă a societății Slippsy s.r.o. Copierea sau utilizarea acestor funcții este permisă numai în scopuri private. Orice reproducere sau utilizare a copiilor în alte scopuri este expres interzisă. 

 

10. DISPOZIȚII FINALE 

 

Acești termeni și condiții se aplică așa cum se precizează pe site-ul web al vânzătorului. Prin trimiterea unei comenzi electronice, Cumpărătorul acceptă fără limitare toate prevederile Termenilor și condițiilor din formularul valabil în ziua expedierii comenzii, prețul valabil al mărfii comandate, inclusiv transportul marcat în catalogul magazinelor electronice, cu excepția cazului în care a fost convenit în mod probabil altfel. Prin plasarea unei comenzi, cumpărătorul este obligat irevocabil

 

Dacă este necesar, vom înlocui mărfurile neutilizate și nedeteriorate cu un alt fel. Marfa poate fi trimisă prin colet înregistrat (nu cup lata în numerar la livrare) la adresa noastră:

X

Cumpărătorul va suporta integral taxele legate cu schimbul de produse. Schimbul poate fi făcut personal și în Kosice, dar numai prin acord prealabil prin telefon sau e-mail. Pentru a schimba mărfurile, vă rugăm să atașați acest formular la expedierea dvs. returnată

Slippsy este o marcă Ceho-Slovacă de papuci, șorturi și șosete de design colorat, al căror obiectiv este de a adăuga o dimensiune diferită produselor obișnuite și deseori plictisitoare. Joaca, coloritul divers si confortul sunt conceptele care descriu cel mai bine marca Slippsy.

Suntem doi prieteni foarte buni care s-au cunoscut la work&travelîn SUA în timpul facultății. Amândoi ne-am găsit la Praga. Știam întotdeauna că ne intersectăm în aceleași interese și perspective, așa că am decis să creăm ceva, care să aducă bucurii oamenilor și să îndeplinească scopul practic.

Am aflat că un astfel de concept al unei mărci moderne de papuci nu există pe piețele din Cehia și Slovacia și nici în străinătate. În general, papucii sunt un produs cu care puțini se ocupă din punct de vedere al designului și stilului. Oamenii încearcă să se înconjoare de lucruri frumoase și vor să se simtă plăcut și confortabil în casa lor. Își cumpără accesorii de design, mobilier, lenjerie de pat drăguță, de ce nu papuci de stil? De-a lungul timpului, papucii unisex li s-au alăturat și șorturi de femei și bărbați și șosete vesele colorate. Brandul Slippsy este sinonim cu joacă, confort și dispoziție pozitivă. Este pentru oricine care nu este prea serios și vrea să-și lumineze ziua.

În timp ce am dorit să prezentăm proiectul nostru în toată lumea, am decis că platforma internațională de crowdfunding Indiagogo este instrumentul potrivit pentru conștientizarea oamenilor. Scopul nostru, ca obiectiv al fiecărei campanii, a fost să reușim, să începem producția și să obținem resursele pentru a cumpăra echipamentul necesar pentru ateliere. Asta am reușit cu succes.

Credem că papucii sunt pentru toată lumea, indiferent de vârstă, sex sau stil. Am dori să ne prezentăm ca un brand Ceho-Slovac, care provine din producția locală și este capabil să atragă oameni din întreaga lume.